Lidmaatschap

Lidmaatschap

  • Welke voordelen zitten er aan het lidmaatschap van Noloc? Wat zijn de kosten?

    Een overzicht van de inhoud en de kosten van het lidmaatschap is te vinden via deze link .

  • Waar vind ik de gedragscode en het klachtenreglement?

    De gedragscode vind je op www.noloc.nl/gedragscode. Het klachtenreglement is terug te lezen op www.noloc.nl/reglement-voor-klachtenbehandeling.

  • Ik kan niet meer inloggen op de website

    Wellicht ben je onlangs van e-mailadres gewijzigd? Je kunt het secretariaat informeren over je nieuwe mailadres via info@noloc.nl. Zodra zij de verwerking hiervan hebben bevestigd, kan je met je nieuwe mailadres een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link.

    Wachtwoord vergeten? Je kunt op de inlogpagina kiezen voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. Je nieuwe wachtwoord wordt dan naar je e-mailadres verzonden.

    Lukt het nog steeds niet? Stuur een mailtje naar info@noloc.nl

  • Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?

    Persoonsgegevens wijzigen kan in jouw persoonlijk profiel (na inloggen op Mijn Noloc, zie rechtsbovenaan).

    Het wijzigen van een e-mailadres en/of debiteurgegevens kan uitsluitend door een bericht te sturen naar info@noloc.nl.

  • Waar vind ik mijn lidnummer?

    Log in op de website bij Mijn Noloc en ga naar 'Mijn profiel' (rechtsboven, onder het zoekveld).

  • Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

    Een opzegging kan uitsluitend d.m.v. een e-mail worden doorgegeven.

    Het Noloc-lidmaatschap is persoonlijk, ook als de werkgever betaalt. De aan het lidmaatschap verbonden rechten en plichten zijn dan ook aan het individuele lid gekoppeld.

    Het Noloc-lidmaatschap loopt gelijk met het kalenderjaar, van 1 januari t/m 31 december. Rekening houdend met het Verenigingsrecht, dien je uiterlijk 30 november van het lopende kalenderjaar je lidmaatschap op te zeggen als je het lidmaatschap met ingang van 1 januari van het volgende kalenderjaar wilt stopzetten. Dit geldt ook voor Externe Aansluiters (geen lidmaatschap - enkel opname in het Noloc beroepsregister, waarvoor je tijdig je beroepsregistratie dient te verlengen)  en voor eventuele aanvullingen op het lidmaatschap (PZO).

    Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van de verwerking van je opzegging van het secretariaat. Graag vernemen wij bij je opzegging ook de reden daarvan (sluit het aanbod niet aan, tijdgebrek, financiele oorzaak, stop je met loopbaanadvieswerk, ga je met pensioen, of anderzijds). Daar leren wij ook weer van.

    • Stuur een opzegging per e-mail naar: info@noloc.nl. 
    • Na ontvangst van een bevestiging vanuit Noloc is de opzegging definitief.
  • Jobcoach - Zijn er aparte kwaliteitskringen voor jobcoaches?

    Die zijn er niet, maar kunnen door jobcoaches zelf georganiseerd worden als daar behoefte aan is. Jobcoaches kunnen, als ze lid zijn, ook altijd aansluiten bij bestaande kwaliteitskringen. Meer info: www.noloc.nl/kwaliteitskringen.

  • Jobcoach - Wat is de waarde van mijn Noloc aansluiting als jobcoach bij het UWV voor mededinging bij aanbestedingen?

    Voor het mededingen in aanbestedingen voor jobcoaching, moet de organisatie waartoe men behoort een rechtspersoon zijn. Daarnaast vraagt het UWV de jobcoachorganisaties de visie- en eindtermen van de beroepsvereniging voor jobcoaches te onderschrijven. Deze visie- en eindtermen zijn nu overgenomen door Noloc. Formele aansluiting bij Noloc is echter niet verplicht.