Week van de Loopbaan - update

We zijn er bijna! De laatste puintjes worden op de 'i' gezet. Deelnemende leden krijgen de beschikking over een geheel vernieuwde mediakit. Een sneaky preview zie je hieronder.

De mediakit is bovendien uitgebreid en bestaat dit jaar uit:

  • Een poster
  • Een flyer voor de doelgroep HR-professionals
  • Een flyer voor de doelgroep ‘consument’
  • Logo in verschillende formaten
  • Advertentieformat voor online gebruik, bijvoorbeeld in een nieuwsbrief of social media
  • Informatiedocumenten
  • Uitnodigingsbrief
  • Tekst voor een persbericht voor lokale media

Mediakit wordt in week 27 verstuurd!

De mediakit wordt volgende week (week 27) verstuurd. Eind deze week wordt de deelnemerslijst voor deze mailing vastgesteld, dus als je de mediakit nog automatisch wilt ontvangen, meld je dan uiterlijk vrijdag aan!

Rumoer!

40 (!) partners
Een recordaantal van maar liefst 40 partners heeft zich (wederom) bereid getoond de Week van de Loopbaan te ondersteunen. Hiermee wordt een groot bereik gecreëerd en krijgt het evenement landelijk aandacht. Zowel bij de consument als bij HR professionals. De partners worden vermeld op de poster. Kijk hier welke partners al zijn 'aangesloten'.

Evenementen
Noloc is vertegenwoordigd op diverse evenementen. Ook daar wordt de Week van de Loopbaan 2019 gepromoot, onder meer door flyers. 

Social media
De Week van de Loopbaan wordt voortdurend gepromoot via onze social media Twitter, LinkedIn, Facebook en Instagram. Deel deze berichten voor een nog groter bereik!