1. Home
  2. > Evenementen
  3. > Privacy Event
  1. FAQ
  2. contact
  3. inloggen
Wanneer | 03-10-2017 Waar | BOVAGhuis, Bunnik
Privacy Event

Beschrijving

Een Kennis- & Kwaliteitsbijeenkomst van Noloc in samenwerking met
              

Klik hier voor de gehele uitnodiging en meer informatie over de sprekers.

Wegens enorm veel interesse in het Noloc Privacy Event moeten wij helaas meedelen dat alle 125 door Noloc gesponsorde plaatsen voor leden van Noloc reeds zijn vergeven. U kunt zich nog aanmelden voor de wachtlijst maar ook deze loopt al behoorlijk vol. 

Wel zijn er nog betaalde plaatsen beschikbaar. Deze kunt u reserveren door aan te melden via de aanmeldpagina voor het Privacy Event.    
De deelnamekosten voor een gereserveerde plaats bedragen € 79. Bent u klant van Rapasso, dan ontvangt u 50% korting op de deelnamekosten.
 
Geen lid Noloc, maar wel gebruiker Rapasso:  € 39,50 exclusief btw
Geen lid Noloc en geen gebruiker Rapasso: € 79,00 exclusief btw
 
Uw e-mailadres en andere  gegevens die u verstrekt voor uw aanmelding, worden uitsluitend gebruikt voor de communicatie over en de evaluatie van dit event.



Het Noloc Privacy Event
Loopbaanprofessionals helpen personen hun positie op de arbeidsmarkt te vestigen, te verstevigen en te verduurzamen. Hierbij staat deze persoon centraal, want iedereen is anders. Mensen helpen in hun loopbaan is dus altijd persoonlijk!

Als loopbaanprofessional heeft u dus ook altijd te maken met persoonlijke – vaak gevoelige – persoonsgegevens. En u bent verantwoordelijk om hier correct mee om te gaan. Bewust zijn van de regels waar u aan moet voldoen is dus noodzakelijk! Voor de kwaliteit van uw dienstverlening én om onnodige risico’s te voorkomen.

Tijdens dit Privacy Event en in aanloop hier naar toe, maken wij u wegwijs in de (nieuwe) regelgeving en bespreken we een aantal stappen die u kunt zetten om de grootste risico’s te voorkomen. Uiteraard doen we dit aan de hand van voorbeelden en bespreken we de specifieke privacy-problemen waar een loopbaanprofessional tegenaan kan lopen.

Doelgroep
Het Privacy Event richt zich op de doelgroep: Loopbaan- en Jobcoachbureaus, Mobiliteitscentra en Zelfstandige Loopbaanprofessionals.

Het Privacy Event + vragen stellen + extra informatie ontvangen
Wanneer u zich aanmeldt krijgt u de gelegenheid om van te voren vragen te stellen die u bezighouden. Klik hier voor het indienen van uw vraag. Deze vragen worden meegenomen bij het samenstellen van het definitieve programma.

Ook kunt u zich aanmelden voor een stap-voor-stap mailing zodat u in de komende periode gericht aan de slag kunt met het implementeren van de privacyregels. U wordt hier per e-mail over geïnformeerd. Deze service wordt aangeboden door Rapasso. Klik hier en stuur een blanco e-mail om u aan te melden. 

Een voorproefje & uw voorbereiding
Als voorbereiding op dit evenement kunt u de privacy-uitzending van 11 april 2017 over Privacyregels voor Loopbaanbureaus en Mobiliteitscentra terugkijken. Klik hier om de uitzending te starten. 

Tijdens het evenement worden een aantal basisregels herhaald maar zullen we ook vooral dieper ingaan op de uitwerking van een aantal specifieke vereisten uit de privacy regelgeving en verder ingaan op de meest relevante onderdelen voor loopbaanprofessionals.

Het programma 
Het programma is opgedeeld in twee belangrijke onderdelen: Bewustwording & Bekwamen.
- Wat zijn de spelregels?
- Hoe speel je volgens de spelregels?

We leggen uit wat de privacyregels voor u betekenen als Loopbaan- Jobcoachbureau, Mobiliteitscentrum of Zelfstandige Loopbaanprofessional. Daarbij besteden we ook aandacht aan het gebruik van instrumenten zoals loopbaantesten en diverse tools zoals: Dropbox, Office 365, Printers, Routers en Opslagsystemen zoals back-up-schijven, Netwerkschijven, e-mail folders, laptops, clouddiensten etc.

Tijdens het Privacy event worden diverse voorbeelden gegeven om privacyregels te implementeren, veiliger te werken en risico’s te beperken. Zoals het inregelen van autorisaties, welke afspraken u intern dient te maken, het opstellen van een duidelijke privacy verklaring of toestemmingsformulier en diverse technische en organisatorische (veiligheids)maatregelen.

Na afloop van het Privacy Event
Deelnemers aan het Privacy Event ontvangen na afloop een digitale intellectual goodybag met daarin onder andere:                

  • Privacy Advies Voucher voor een kort adviesgesprek (nadere informatie volgt).
  • Belangrijke afspraken om te maken met opdrachtnemers, opdrachtgevers, collega’s, zelfstandige professionals (flex-medewerkers), leveranciers van tools, instrumenten en systemen.
  • Voorbeeldclausules die gebruikt kunnen worden in de praktijk van loopbaanbureaus (zelfstandig of bureau) en mobiliteitscentra.
  • Een voorbeeld verwerkingsregister en instructie om toe te passen.
  • Instructie om zelf een Risicoscan & Risicoanalyse uit te voeren.

 

Schrijf u in voor 'Tips om u voor te bereiden op de nieuwe privacyregels'. U ontvangt in de maanden september en oktober gratis tips om de privacyregels te implementeren. 
Klik hier en stuur een blanco e-mail om u aan te melden. 

Locatie
BOVAGhuis
Kosterijland 15
3981 AJ Bunnik
 
Meer informatie 
Noloc, contactpersoon Angelic Bloemberg, telefoon 06-26300637.