Terug naar overzicht

17
11
21
Methoden & technieken Trends & ontwikkelingen Werken met organisaties

Webinar: Wellbeing & Werkgeluk

Waar: Online

COVID-19

Noloc volgt nauwlettend de corona-maatregelen ten aanzien van evenementen en samenkomsten. Alle Noloc-bijeenkomsten vinden de komende tijd alleen online plaats; wij bieden regelmatig nieuwe webinars, online workshops en e-learnings aan. Binnen de Noloc Academie vind je naast alle Noloc webinars een nog veel uitgebreider aanbod van interessante webinars en e-learnings. Kijk onder Mijn Noloc hoe je kunt inloggen op de online leeromgeving.

Waar, wanneer en inschrijven
Dit webinar vindt plaats op woensdag 17 november om 20.00 uur. Aanmelden kan via de website! Log in op de website en meld je met de aanmeldknop onderaan deze pagina aan vóór dinsdag 16 november 20.00 uur. Hierdoor krijg je toegang om het webinar live via de Noloc Academie te volgen. 
Wil je het webinar graag op een later tijdstip bekijken? Dan hoef je je niet aan te melden. Wanneer je naar de Noloc Academie gaat, kun je het webinar op ieder gewenst tijdstip bekijken. 

Graag informeren we je over de nieuwe manier van inloggen op de Noloc Academie, dit kan namelijk zeer gemakkelijk via de Noloc website! Volg onderstaande stappen om via de Noloc website in te loggen op de Noloc Academie:

- Ga naar 'Kennis' op de Noloc website
- Klik onderaan op 'Noloc Academie'
- Klik vervolgens op de afbeelding waarna je wordt verwezen naar een pagina om in te loggen op 'Mijn Noloc'. Vul jouw gegevens in en klik op 'Inloggen'. 
- Je wordt automatisch verwezen naar jouw account op de Noloc Academie

Onderwerp
Wellbeing en Werkgeluk worden steeds belangrijkere thema’s binnen organisaties en iemand zijn loopbaan. In dit webinar gaan we in op de 6 verschillende onderdelen van Wellbeing en deze gekoppeld aan het werkgeluk van de loopbaanprofessional. 
Als loopbaanprofessional ben je vaak gericht op je coachee. Maar hoe is het met jouw Wellbeing en Werkgeluk gesteld als zelfstandig ondernemer of werknemer? En kun je vanuit voorbeeldgedrag: Walk the Talk, dit thema meenemen in jouw eigen werk.

Relevantie voor loopbaanprofessionals en jobcoaches
De bijeenkomst over dit thema wordt ingestoken voor de loopbaanprofessional zelf. Daarnaast hebben we in deze tijd  (mede door Corona) te maken met stress/verzuim/burn-out/daling van de bevlogenheid en onzekerheid & vragen met betrekking loopbaanvraagstukken. Met dit webinar werken we aan inzicht in eigen Werkgeluk en hoe je die kunt vergroten maar ook kunt benutten in de rol van loopbaanadviseur/coach.

Over de sprekers
Cynthia Noordoven: interim HR manager, trainer/coach Wellbeing & Werkgeluk, Chief Happiness Officer, Positive Impact Expert. Heeft een HRM achtergrond binnen Corporate wereld, financiële dienstverlening, zorg, telecom en Technisch Logistieke dienstverlening.
Thema’s: organisatie-ontwikkeling, duurzame inzetbaarheid, verandermanagement, SDG’s, Werkgeluk & Wellbeing.

Jolanda van der Steen: ondernemer, trainer, coach Wellbeing & Werkgeluk, Positive Impact Expert, werkgelukdeskundige, loopbaan- en ondernemerscoach. Heeft een bedrijfskundige achtergrond, diverse management functies vervuld binnen de financiële dienstverlening en is sinds 2007 zelfstandige.
Thema’s: organisatie-ontwikkeling, duurzame inzetbaarheid, verandermanagement, SDG’s, Werkgeluk & Wellbeing.

Samen hebben zij, vanuit een gezamenlijke passie voor duurzaam werkgeluk en wellbeing en diverse opleidingen op dit gebied in 2019 JECKX opgericht. Het adviesbureau met expertise op het gebied van Duurzaam Werkgeverschap. Jolanda en Cynthia werken vanuit een missie; ‘het realiseren van zoveel mogelijk Happy High Performance Organizations waar medewerkers een positieve werkbeleving ervaren om vitaal en bevlogen hun werk te kunnen doen’. 

Zij willen graag impact maken en bijdragen aan een betere wereld en geloven in het rendement van Wellbeing & Werkgeluk. Hierbij inspireren en helpen zij organisaties actief bij impactvol duurzaam ondernemen . Dit omdat ze iedere organisatie betere rendementen, bevlogen werknemers en gelukkige klanten gunnen. Naast het geven van workshops en trainingen, geven ze gastcollega’s, schrijven regelmatig artikelen over dit onderwerp o.a. voor PW van Vakmedianet en in diverse nieuwsbrieven van Intermediairs  en mogen als gastprekers hun expertise delen op events. 

37 / 500 personen aangemeld.